חדשות

"שניידר": ד"ר גילת לבני מונתה לתפקיד מנהלת מחלקת ילדים א'

ד"ר לבני מחליפה את בתפקיד את פרופ' שי אשכנזי, שפרש לגמלאות; "אני בטוח כי אישיותה, יכולותיה וניסיונה, יתרמו להצלחתה בתפקיד" אמר מנהל המרכז הרפואי לילדים

מרכז "שניידר" לרפואת ילדים (צילום: "שניידר")

ד"ר גילת לבני מונתה לתפקיד מנהלת מחלקת ילדים א' במרכז שניידר לרפואת ילדים. היא מחליפה בתפקיד את פרופ' שי אשכנזי, מבכירי רופאי הילדים בישראל, שפרש בימים אלה לגמלאות.

ד"ר גילת לבני (צילום: יח"צ)

ד"ר לבני היא תושבת צור יגאל, נשואה ואם ל-3 ילדים. בתפקידה האחרון שימשה כסגנית מנהל מחלקת ילדים א'. היא מומחית למחלות זיהומיות ובנוסף לפעילותה בבית החולים משמשת כמרצה בכירה בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב בחוג לרפואת ילדים ובחוג לחינוך רפואי.

ד"ר לבני סיימה את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע. היא התמחתה ברפואת ילדים במרכז שניידר וכן ביצעה התמחות-על במחלות זיהומיות בילדים. היא זכתה בפרס מנהל המוסד ובפרס מנכ"ל שירותי בריאות כללית ב-2011 ונבחרה למרצה מצטיינת באוניברסיטת תל אביב ב-2016.

במחלקת ילדים א' מטופלים תינוקות, ילדים ונוער, עם מגוון בעיות רפואיות. רבים מהם מופנים לאשפוז לכאן מכל רחבי הארץ. צוות המחלקה רכש, בין השאר, מיומנויות מיוחדות בטיפול בילדים הסובלים ממחלות זיהומיות שכיחות ומורכבות.

פרופ' יוסף פרס, מנהל מרכז "שניידר", בירך אתמול (א') את ד"ר לבני על כניסתה לתפקידה החדש. "ד"ר לבני עובדת בבית החולים מאז הקמתו", אמר, "היא התחילה כמתמחה ובהדרגה התקדמה לתפקידי הניהול, מעוררת השראה ומשמשת מודל למתמחים הצעירים. אני בטוח כי אישיותה, יכולותיה וניסיונה, יתרמו להצלחתה בתפקיד".

הנהלת בית החולים הודתה לפרופ' אשכנזי על "שנות פעילותו הרבות והפוריות בניהול מחלקת ילדים א', קידום המחקר בבית החולים ופעילותו המגוונת והענפה בקידום מרכז שניידר. אנו מוקירים לו תודה ומאחלים לו בריאות והצלחה רבה עם הפרישה לגמלאות".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  ד"ר גילת לבני,  פרופ' שי אשכנזי,  מרכז "שניידר" לרפואת ילדים
תגובות
05.02.2018, 21:31

מזל טוב והצלחה לד"ר לבני

05.02.2018, 21:32

מציפי דולפין