קורונה בישראל

משרד הבריאות הורה לבתי החולים: היערכו מיידית לפתיחת מחלקות קורונה

משרד הבריאות הסביר את הדרישה בעלייה מחודשת בתחלואת נגיף הקורונה | על כל בית חולים להתכונן לפתיחתה של מחלקת אשפוז ייעודית אחת לקורונה ובהתאם למספר החולם באזורו

הכנה לקליטת חולים במחלקת קורונה ב"איכילוב". צילום: פלאש 90

משרד הבריאות הורה הבוקר (א') לבתי החולים להתחיל להתארגן באופן מיידי לפתיחת מחלקות הקורונה וזאת בשל העלייה שחלה בקצב היומי של נדבקים מאובחנים.

בהנחיה נאמר: "לאור עלייה מחודשת בתחלואת נגיף הקורונה בשבועות האחרונים, עלייה במספר המאושפזים ועלייה מצטברת במניין החולים הקשים, לצד עלייה במספר אנשי הצוות הרפואי ועובדי מערכת הבריאות הנמצאים בבידוד, על כל בית חולים להיערך לפתיחה מיידית של מחלקת אשפוז אחת ייעודית לקורונה וזאת על פי מספר חולים/מאושפזים באזור".

"אסותא אשדוד" הודיע כי בבית החולים פעלה מחלקת קורונה בה טופלו כ-80 חולים, חלקם קשים ומונשמים, אבל המחלקה סגורה כבר קרוב לחודשיים לאחר שהוברר שאין חולים חדשים באזור. "אנחנו ערוכים ומוכנים לכל תרחיש. משרד הבריאות לא מפנה אלינו כרגע חולי קורונה אבל בעת הצורך נסייע מנסיוננו ומיכולותינו ככל שנדרש", מסר מנכ"ל בית החולים ד"ר ארז ברנבוים.

עוד ביום שישי הוחלט בבית החולים מאיר בכפר סבא, כי בשל העלייה במספר החולים המאומתים, תיפתח מחדש מחלקת הקורונה. כעת מאושפזים 11 חולים במחלקה, בהם אחד מונשם ואחד במצב קשה.

נושאים קשורים:  מחלקת קורונה,  משרד הבריאות,  תחלואה,  בתי החולים,  מגיפת הקורונה,  חדשות,  קורונה
תגובות