קורונה עולמי

המרכז האמריקאי לבקרת מחלות: גם נזלת, בחילות והקאות בתסמיני הקורונה

מוכרים עתה 12 תסמינים למחלת הקורונה – שלושת התסמינים החדשים נוספו לרשימה בחודש שעבר מבלי שפורסמו רשמית

תסמיני מחלת הקורונה. אילוסטרציה

המרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן, ה-CDC, סימן עד כה 12 תסמינים לקורונה וזאת לאחר שהוסיף לרשימה זאת גם גודש באף (נזלת), בחילות והקאות וכן שלשולים. שלושה אלה נוספו לרשימה שהופיעה באתר ה-CDC עוד ב-13 במאי אבל לא פורסמה על כך הודעה מסודרת לתקשורת האמריקאית, שגילתה זאת רק בסוף השבוע שעבר.

התסמינים שהוצגו עוד קודם לכן: חום ו/או צמרמורת, שיעול, קוצר נשימה, כאבי גרון, חולשה, כאבי שרירים, איבוד טעם וריח. בספרות הרפואית דווח עם "תסמינים בטניים" אפשריים, ביניהם שינויים ביציאות, בחילות והקאות. נזלת לא נכללה עד כה ברשימת התסמינים משום שבדרך כלל היא אופיינית למחלה ויראלית אחרת או לאלרגיה.

ההערכה שה-CDC נמנע מלפרסם על הוספת שלושה הסימפטומים "כדי שלא  לעורר פאניקה ודרישה של אנשים לעבור בדיקות רבות בגלל נזלת". עם זאת, להערכת מומחי ה-CDC ייתכן מאד שיתגלו עוד תסמינים שעליהם לא ידוע כרגע.

בשלב זה בישראל, נזלת איננה נכללת ברשימת התסמינים האפשריים הדורשים דיגום.

נושאים קשורים:  תסמיני קורונה,  קורונה,  חדשות,  ה-CDC,  בחילות והקאות,  נזלת
תגובות
28.06.2020, 12:17

לא יעזור כלום....חלק מהאנשים ימותו.. חלק ידבקו ויבריאו... חלק לא ידבקו כלל.. חלק יהיו נשאים בלי לדעת שהם נשאים...צריך לתת זובירקס וסטרואידים... במיוחד לחולים קשים... כבר כתבתי את זה ב חודש מרץ.. אצל החולים הקשים אין מה להפסיד

אנונימי/ת
13.09.2020, 22:11

תמונה קצת אנטישמית.

23.09.2020, 21:57

כל הכבוד לCDC שדואג לא לשכוח את המצוננים של החורף ולהכלילם בין החיוביים לקורונה.