COVID-19 בישראל

תלונה במשטרה נגד אדם שכינה את הצוות ברמב"ם "רופאים נאצים"

בהודעת הנאצה שנשלחה במייל להנהלת רמב"ם מתוארות מגבלות התו הירוק כ"ניסוי באוכלוסיה שכופה מדינת ישראל" | הנהלת רמב"ם: "השוואה של רופאי רמב"ם לנאצים היא חציית קו אדום"

המרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. צילום: יוסי אלוני/ פלאש 90

קב"ט המרכז הרפואי רמב"ם בחיפה הגיש אתמול (ב') תלונה למשטרת ישראל בנקודת המשטרה הממוקמת בבתי החולים כנגד גבר ששלח הודעת נאצה לתיבת הדוא"ל של בית החולים עם כינויים חריפים, ביניהם "רופאים נאצים", וזאת על רקע אימוץ מדיניות בדיקת הנכנסים לרמב"ם על פי התו הירוק. "השוואה של רופאי רמב"ם לנאצים היא חציית קו אדום בנאצות והסתה", מסרו בהנהלת בית החולים.

הנהלת רמב"ם החלה השבוע לדרוש ממבקרים להציג תו ירוק, או אישור בדיקת קורונה שלילית כתנאי לכניסה לבית חולים. מטופלים שמגיעים לטיפול דחוף, מלווים של ילדים חולים, או מלווים של מקרים דחופים אחרים, פטורים מהצגת תו ירוק או אישור בדיקה. בהמשך השבוע, גם מוזמנים למרפאות חוץ בזימון שנקבע מראש יידרשו לתו ירוק. המטרה, כפי שקבע מנהל רמב"ם, ד"ר מיקי הלברטל, היא הפחתה בסיכון חשיפה מטופלים מאושפזים ושל צוות בית החולים לאפשרות הדבקה בנגיף הקורונה. ההגבלות כוללות איסור כניסה של ילדים מתחת לגיל 12 לביקורים החל משעות אחה"צ.

הגבר שכתב את כינויי הנאצה, ככל הנראה מתנגד חיסונים, התייחס בדבריו לנושא התו הירוק כ"ניסוי באוכלוסיה שכופה מדינת ישראל".  בהנהלת בית החולים רמב"ם מסרו: "השוואה של רופאי רמב"ם לנאצים היא חציית קו אדום בנאצות והסתה. יש התבטאויות שאי אפשר לטאטא מתחת לשטיח וצריך לעשות להן סוף".

נושאים קשורים:  בית החולים רמב"ם,  תלונה במשטרה,  ד"ר מיקי הלברטל,  תו ירוק,  חדשות,  19-COVID,  קורונה
תגובות