COVID-19 עולמי

שני בכירים ב-FDA מתחו ביקורת על מתן חיסוני הדחף והתפטרו

מנהלת המשרד למחקר וביקורת של חיסונים במרכז ההערכה והמחקר הביולוגי של ה-FDA וסגנה הודיעו על התפטרותם: "אין מספיק מידע המצדיק את מתן מנת החיסון הנוספת למבוגרים"

חזית בניין מינהל המזון והתרופות האמריקאי, ה-FDA, בוושינגטון. צילום: JHVEPhoto/ שאטרסטוק

שני בכירים במערך אישור החיסונים ב-FDA הודיעו על התפטרותם לאחר שהשמיעו ביקורת על מתן חיסוני הדחף. כך דיווחו אמש (ג') כלי תקשורת שונים בארה"ב, ביניהם רשת NBC.

העובדים הבכירים שהודיעו על התפטרותם הם ד"ר מריון גרובר, מנהלת המשרד למחקר וביקורת של חיסונים במרכז ההערכה והמחקר הביולוגי של ה-FDA, וסגנה ד"ר פיליפ קראוס. האחראי על אסדרת החיסונים ב-FDA, פיטר מרקס, עדכן את עובדי הארגון במייל פנימי כי השניים צפויים לעזוב את עבודתם במהלך החודשיים הקרובים. הוא לא פירט את הסיבה להתפטרותם.

כלי התקשורת שדיווחו על כך ציינו כי הסיבה להתפטרות היא ביקורת על מתן חיסוני הדחף וטענות כי "אין מספיק מידע המצדיק את מתן מנת החיסון הנוספת למבוגרים".

דוברת ה-FDA הגיבה: "אנחנו בטוחים במקצועיותו הצוות שלנו ומבינים את חשיבותן של מנות החיסון הנוספות כדי להתגבר על המגיפה העולמית".

נושאים קשורים:  FDA,  חיסונים,  בוסטר,  מגיפת הקורונה,  מנת דחף,  19-COVID,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
01.09.2021, 12:46

בדיוק כמו אצלנו. מי שחושב אחרת נאלץ להתפטר ואת מקומו תופס מישהו אחר שעבור משכורת של יותר מ-100 אלף ש"ח לחודש יסכים למכור את כל החיסונים שבעולם.

אנונימי/ת
01.09.2021, 17:11

הם לא נאלצו להתפטר. הם בחרו להתפטר כדי לא להיות שותפים להחלטה שאינם מסכימים לה. זה לא שה FDA איים עליהם בפיטורים.

אנונימי/ת
01.09.2021, 20:09

יש צדיקים בסדום.

אנונימי/ת
01.09.2021, 21:50

רק בישראל דוחפים חיסונים בלי הכרה

אנונימי/ת
02.09.2021, 07:10

כל הממסד הרפואי הולך עם הקו העולמי של דיקטטורה, השתקת דעות מנוגדות כ'דיסאינפורציה' או 'מיסאינפורמציה', או 'תאוריית קשר' ופייק ניוז. צנזורה, cancel culture, והתרחקות מחופש הביטוי.
מדע הפך ל'the science', מיניסטריון האמת. תקופה חשוכה