מינויים

אלעד מרון מונה לתפקיד מנכ"ל נוברטיס בישראל

מרון, שכיהן במגוון תפקידים בחברות פארמה רב לאומיות בארץ ובחו"ל, מחליף בתפקיד את שלמה מנע, נשיא החברה שפורש מניהול נוברטיס פארמה בישראל לאחר 16 שנות כהונה

אלעד מרון, מנכ"ל חברת נוברטיס ישראל. צילום: יח"צ

חברת נוברטיס ישראל הודיעה היום (ג') על שינויים במבנה הארגוני ובהנהלת החברה, במסגרתו יאוחדו נוברטיס פרמצבטיקה ונוברטיס אונקולוגיה, שפעלו עד היום כיחידות נפרדות, תחת חטיבה אחת. המבנה הארגוני החדש הוא חלק ממהלך שעליו הכריז מטה החברה העולמית ומטרתו לתמוך בתכניות החדשנות והצמיחה של החברה בעשור הקרוב ולהתמקד בתחומי הליבה הטיפוליים שלה.

שלמה מנע, שכיהן כמנכ"ל נוברטיס פארמה ונשיא החברה בישראל ב-16 השנים האחרונות החליט לפרוש מתפקידו ומי שנבחר לעמוד בראש החברה המאוחדת הוא אלעד מרון.

מחליפו בתפקיד, אלעד מרון, כיהן כמנכ"ל נוברטיס אונקולוגיה בשש השנים האחרונות ומביא עימו ניסיון של 25 שנים במגוון תפקידים בחברות פארמה רב לאומיות בארץ ובחו"ל.

"אני שמח ונרגש על הבחירה בי להוביל את נוברטיס ישראל", מסר מרון לאחר מינויו. "אני רוצה להודות לשלמה מנע על תרומתו המשמעותית בהובלת החברה לאורך השנים. אין לי ספק כי המהלך הנוכחי שמובילה החברה יחזק את יכולתנו להתמקד, לייצר שיתופי פעולה ולהטמיע חדשנות. מטרתנו להמשיך ולייצר ערך משמעותי למטופלים, למערכת הבריאות ולהבטיח את הצמיחה העתידית של החברה".

חברת נוברטיס ישראל מעסיקה כ-230 עובדים בתפקידים מגוונים והיא אחת מחברות התרופות הרב לאומיות הגדולות והמובילות בארץ.

נושאים קשורים:  שלמה מנע,  נוברטיס,  אלעד מרון,  פארמה,  מינוי,  חדשות
תגובות